دیتا سیستم آموزش

 نرم افزار، سخت افزار،شبکه و طراحی سایت

سال 1400 منتظر شما در این سایت هستم

فروشگاه دیتا سیستم

دیتا سیستم فروش انواع سیستم های کامپیوتری

به سایت ديتا سيستم خوش آمديد دیتا سیستم در زمینه کامپیوتر ، نرم افزار، سخت افزار، شبکه ، فروش انواع سیستم های کامپیوتری و طراحی سایت فعالیت می کند. سایت دیتا سیستم شامل آخرین ، بهترین، جدیدترین ، ناب ترین، تازه ترین، مفیدترین، جنجالی ترین ، عجیب ترین ،شگفت انگیز ترین، به روزترین خبرها و تازه های دنیای آموزش و پرورش - نرم افزار، سخت افزار- اینترنت – IT- تکنولوژی – سلامتی – عکس - بانك سوال- ايرانگردي - ايران شناسي - دانستني ها - سخنان و حكايات - طنز جوك و اس ام اس - موزيك ، موسيقي و آهنگ - كامپيوتر و اينترنت - دانلود نرم افزار دیتا آزمون - سوالات تستی- شعر و سخن و آموزشي - هنر و هنرمندان با تشكر مديريت سايت ديتا سيستم مرتضي فتوحي

طراحی سایت های حرفه ای،آموزشی و تبلیغاتی در اسرع وقت توسط دیتا سیستم

Error
  • JLIB_APPLICATION_ERROR_COMPONENT_NOT_LOADING
  • Error loading component: com_languages, 1


رونالدو رکوردی جدید به نام خود ثبت کرد

به گزارش خبرگزاری تسنیم، تیم فوتبال رئال‌ مادرید شب گذشته (سه‌شنبه) در دور برگشت از مرحله یک‌هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا در ورزشگاه سانتیاگو برنابئو با نتیجه 4 بر 3 مغلوب شالکه شد ولی در مجموع 2 دیدار رفت و برگشت با نتیجه 5 بر 4 راهی دور بعد شد.

کریستیانو رونالدو

در این دیدار رونالدو 2 بار در دقایق 25 و 45 و کریم بنزما در دقیقه 53 برای کهکشانی‌ها گلزنی کردند و متقابلاً دروازه‌شان توسط کریستیان فوکس (20)، کلاس یان هونتلار (40 و 84) و لئوری سان (57) باز شد.

کریستیانو رونالدو پرتغالی اما با 2 گلی که شب گذشته وارد دروازه شالکه آلمان کرد تعداد گل‌های زده خود را در رقابت‌های باشگاهی اروپایی به عدد 78 رساند و رکورد رائول گونزالس را که پیش از این 77 گل به ثمر رسانده بود شکست. در این فهرست لیونل مسی آرژانتینی از بارسلونا با 76 گل در رده سوم جای دارد.

در جدول بهترین گلزنان مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا تمامی ادوار هم رونالدو 30ساله و  مسی 27ساله هر دو با 75 گل‌زده جایگاه نخست را به‌طور مشترک در اختیار دارند و رائول با 71 گل در رده دوم است.

Add comment


Security code
Refresh

فرم ورود