دیتا سیستم آموزش

 نرم افزار، سخت افزار،شبکه و طراحی سایت

سال 1400 منتظر شما در این سایت هستم

فروشگاه دیتا سیستم

دیتا سیستم فروش انواع سیستم های کامپیوتری

آمار بازدیدسایت

00120067
امروز
دیروز
هفته جاری
ماه گذشته
ماه جاری
هفته گذشته
بازدید کل
67
0
67
0
67
0
120067

آی‌پی شما: 3.140.185.147
Wed، 24 Apr 2024
به سایت ديتا سيستم خوش آمديد دیتا سیستم در زمینه کامپیوتر ، نرم افزار، سخت افزار، شبکه ، فروش انواع سیستم های کامپیوتری و طراحی سایت فعالیت می کند. سایت دیتا سیستم شامل آخرین ، بهترین، جدیدترین ، ناب ترین، تازه ترین، مفیدترین، جنجالی ترین ، عجیب ترین ،شگفت انگیز ترین، به روزترین خبرها و تازه های دنیای آموزش و پرورش - نرم افزار، سخت افزار- اینترنت – IT- تکنولوژی – سلامتی – عکس - بانك سوال- ايرانگردي - ايران شناسي - دانستني ها - سخنان و حكايات - طنز جوك و اس ام اس - موزيك ، موسيقي و آهنگ - كامپيوتر و اينترنت - دانلود نرم افزار دیتا آزمون - سوالات تستی- شعر و سخن و آموزشي - هنر و هنرمندان با تشكر مديريت سايت ديتا سيستم مرتضي فتوحي

طراحی سایت های حرفه ای،آموزشی و تبلیغاتی در اسرع وقت توسط دیتا سیستم

Error
  • JLIB_APPLICATION_ERROR_COMPONENT_NOT_LOADING
  • Error loading component: com_languages, 1


10 قابلیت جالب در ویندوز 10

اولین رونمایی از ویندوز10 نشان از این دارد که این ویندوز برای کسانی طراحی شده است که طرفدار پر و پا قرص کار با ماوس و کیبورد هستند و به خاطر رابط کاربری لمسی ویندوز8 علاقه‌شان تحت تاثیر قرار گرفته بود. در ادامه نگاهی دقیق‌تر به ویندوز 10 داریم.
ویندوز 10 منوی‌ استارت قدیمی و جدید را ترکیب کرده است
01-new-start-menu-620x
در سیستم‌هایی که ماوس و کیبورد دارند، منوی ‌استارت جدید جایگزینِ صفحه‌ای شده است که در ویندوز 8 به شکل یک کاشی بود و بسیاری منتقد این امر بودند. منویی با قابلیت scrolling، در سمت چپ به تصویر در می‌آید و به شما این اجازه را می‌دهد تا در‌میان برنامه‌های خود جستجو کنید، بازشان نمایید و یا از آن‌ها یک میانبر در منوی کوچک سمت راست ایجاد کنید (این منو شامل برنامه‌هایی می‌شود که شما بیشترین استفاده را می‌کنید).
دیگر خبری از Charms menu نیست
02-new-charms-menu-620x
سیستم‌هایی که ماوس و کیبورد دارند هنگامی‌که نشانگرِ ماوس را به گوشه‌ای از تصویر می‌کشید، Charms menu با دسکتاپ معمولی جایگزین می‌شود. حال می‌خواهید با برنامه‌ای کار کنید ولی منویی نمی‌بینید؟ راه دیگری وجود دارد؛ چنانچه در عکس، Tweetium را می‌بینید برروی سه نقطه کلیک کنید تا منوی اصلی باز شود. همین طور در انتهای لیست گزینه‌ای وجود دارد که به شما این امکان را می‌دهد تا برنامه را به صورت Full Screen داشته باشید.
دسکتاپ‌های متعدد
03-virtual-desktops
تقریبا دو دهه طول کشید تا در ویندوز10 شاهد این باشیم که بتوان دردسکتاپ‌های گوناگون برنامه‌ها را مدیریت کرد. بر روی taskbar، میانبر the new Task View یا کلید‌های ترکیبی کیبورد ویندوز + Tab را انتخاب کنید. علامت + را بزنید تا یک دسکتاپ جدید ایجاد کنید، سپس با راست کلیک برروی برنامه موردنظرتان آن را به دسکتاپ جدید انتقال دهید.
کیبورد لمسی قدرتمند
04-new-touch-keyboard
کیبورد لمسی ویندوز 10 همچنان که تایپ می‌کنید، پیش‌بینی‌های خود را برای کلماتی که می‌خواهید تایپ نمایید، ارایه می‌دهد.
بین برنامه‌ها سریعتر و هوشمندانه‌تر حرکت کنید
05-task-switching
در ویندوز 8، شما اگر یک دستگاه لمسی داشتید، می‌بایست از سمت چپِ تصویر، دست خود را می‌کشیدید تا برنامه‌های درحال اجرا به نمایش درآیند؛ ولی در ویندوز 10 چنان که در قبل مرسوم بود، با فشردن دکمه‌های ترکیبی کیبوردتان (ویندوز+tab) برنامه‌های باز را ببینید.
File Explorer روان‌تر
06-flat-file-explorer
در فایل اکسپلورِر ویندوز 10 دو گزینه جدید افزوده شده است:  با کلیک برروی آیکون خانه در بالا سمت چپ تصویر می‌توانید به جاهایی که بیشترین بازدید را داشته و یا اخیرا دیده شده‌اند، دسترسی داشته باشید. این امر، چنانچه بخواهید به یکی از برنامه‌هایی که قبلا با آن کار می‌کردید شما را هدایت کند، گزینه بسیار خوبی خواهد بود.
صفحه استارت ویندوز8 خود را می‌خواهید؟ مشکلی نیست!
07-use-start-screen-instead
اگر جز آن‌ دسته از افرادی هستید که توانسته‌اند به خوبی با صفحه آغازین ویندوز8 خود را وفق دهند و اکنون بازگشت به سنت دیرینه مایکروسافت برایتان سخت است، راهی ساده پیش‌روی شماست.
برروی taskbar کلیک کنید، Properties را انتخاب کرده، در صفحه به نمایش در‌آمده start menu را بزنید و در آن صفحه بالاترین گزینه را انتخاب نمایید. حال شما می‌بایست sign out نموده و دوباره sign in کنید تا تغییرات اعمال گردند.
نظرتان را به مایکروسافت بگویید.
08-preview-feedback
در منوی استارت، شما می‌توانید نظرات، پیشنهادات و انتقادات خود را به مایکروسافت گزارش دهید.
انتقالی متفاوت
09-snap-assist
هنگامی که برنامه‌ای را به گوشه‌ای از تصویر می‌کشید تا آنجا بچسبد، Snap Assist ظاهر خواهد شد و به شما این اجازه را می‌دهد تا برنامه دیگری را جایگزین آن کنید.
به زودی: حالت دسکتاپ و تبلت را انتخاب کنید
10-switch-tablet-mode
این ویژگی در آپدیت‌های بعدی ویندوز در دسترس قرار خواهد گرفت. اگر ویندوز 10 را برروی تبلتی با قابلیت جداسازی اجزا در اختیارتان باشد، این ویژگی رخ می‌نماید و آن هنگامی‌ست که شما به طور مثال اگر Surface Pro 3 داشته باشید و کیبورد را جدا کنید، صفحه تصویر می‌چرخد و کیبوردی را به نمایش می‌گذارد که گویا قابلیت‌های دیگری هم دارد که باید تا اولین آپدیت این ویندوز زیبا منتظر باشیم.

Add comment


Security code
Refresh

فرم ورود

آخرین ثبت نام كنندگان

  • msEJjveW
  • VPAUvHyZcWOa
  • HeQycoGR
  • ccpqhcjmq.t
  • tpjjbwqtt.d
  • iyjpYb.ptjpthd
  • aOJIUJ.qdbpmmh

-- تمامي حقوق براي سایت ديتا سيستم محفوظ است--